• 28.02.19, 12:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuula: Kuidas luua teenuseid kasutaja vajadustest lähtuvalt?

Täna pannakse hästi palju rõhku ideele, milline teenus võiks olla, aga võrdlemisi vähe keskendutakse teenuse kvaliteedile kliendi vaatenurgast. Konkurentsitihedas ärimaalimas on võtmesõnaks kliendikesksus.
Saates "Juhtimislabor" on Keit Ausneri külaliseks Enn Saar.
  • Saates "Juhtimislabor" on Keit Ausneri külaliseks Enn Saar. Foto: Äripäev
Kuidas arendada teenuseid kliendi vajadustest lähtuvalt? Sellest räägib teenusedisaini ekspert ja koolitaja Enn Saar.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele