• 28.02.19, 12:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuula: Kuidas luua teenuseid kasutaja vajadustest lähtuvalt?

Täna pannakse hästi palju rõhku ideele, milline teenus võiks olla, aga võrdlemisi vähe keskendutakse teenuse kvaliteedile kliendi vaatenurgast. Konkurentsitihedas ärimaalimas on võtmesõnaks kliendikesksus.
Saates "Juhtimislabor" on Keit Ausneri külaliseks Enn Saar.
  • Saates "Juhtimislabor" on Keit Ausneri külaliseks Enn Saar.
  • Foto: Äripäev
Kuidas arendada teenuseid kliendi vajadustest lähtuvalt? Sellest räägib teenusedisaini ekspert ja koolitaja Enn Saar.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele