• 28.02.19, 09:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

14 noorte tarbimisharjumusi ja -eelistusi puudutavat trendi

USA millenniumilapsed on oma eelkäijatest tarbimisharjumuste poolest erinevad ning nende käitumine tapab mitmeid tooteid ja koguni tööstusharusid. Teiste seas on löögi all õlu, seebid, salvrätikud, disainerrõivad, kangapehmendajad ja isegi pangad!
Wolt
  • Wolt
  • Foto: Eero Vabamägi / Eesti Meedia /Scanpix
Kuigi USA asub Eestist kaugel, ei erine noored globaliseeruvas maailmas teineteisest kuigi palju.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele