Ainult tellijatele
15. veebruar 2019
Ainult tellijatele

Milliseid raadiojaamu kuulati 2018. aastal enim?

Kantar Emor vahetas 2018. aasta alguses välja senise, päeviku meetodil tehtava raadio- ja muusikakuulamise harjumuste uuringu läbiviimise uue, Day-After-Recall meetodi vastu. Nüüd on aeg teha lühike kokkuvõte Eesti elanike raadio- ja muusikakuulamisharjumustest.

Day-After-Recall ehk eelmise päeva meenutuse küsimine on tänapäeval üks levinumaid uuringumeetodeid raadioauditooriumi uuringutes. Kasutusel suuremalt jaolt Euroopa riikides, nagu näiteks Saksamaa, Prantsusmaa, Hispaania, Venemaa jne, võttis Balti riikidest uue meetodi esimesena kasutusele Leedu 2017. aastal ning eelmisel aastal ka Eesti ja Läti. Selline küsitlusmeetod oli Kantar Emorile küsitluse läbiviimise seisukohast põnev ja uus väljakutse. Tavapärasest telefoniküsitlusest teeb antud meetodi eriliseks see, et tegemist on pidevuuringuga, kus intervjueeritakse igapäevaselt 20 vastajat, küsides nende eelmise päeva raadio- ja muusikakuulamise harjumuste kohta. Erandiks on siin vaid riiklikud pühad, mil intervjuusid ei tehta. Eestis on küsitlus kombineeritud telefoni- ning veebiintervjuudena, mil vähemalt 15% intervjuudest toimub veebis ning ülejäänud telefoni teel.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700