Autor: Hando Sinisalu • 12. veebruar 2019

Turundaja edukus sõltub andmetest, mitte egost

Turundustööstuses on palju jama. Andmepõhine lähenemine aitab jama vähendada. Isegi stand-up koomikud kasutavad parimate naljade välja selgitamiseks A/B testi, väidab oma intervjuus Passwordi esineja ja konsultatsioonifirma +ANDERSEN & ASSOCIATES asutaja Vidar Andersen.
Foto: Simon Hecht

Sinu Passwordi ettekande teema on alternatiivid tasulisele online turundusele. Millised need alternatiivid on?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700