The Best of Global Digital Marketing 2019 konverentsil räägiti kuidas on saanud edukaks need ärid, kes on muutnud digimaailmas oma suhtlusstiili ning kus tõhusa ja tavalise reklaamiga võib saavutada soovitu.
The Best of Global Digital Marketing 2019 konverents toimus 30. jaanuaril Lift99 kontoris. Tavapärase hommikukohvi ja võileiva tegid eriti koduseks pehmed sussid, mida kõigile lahkelt jagati. McCann Bucharesti loovjuht Jonay Sosa ütles, et talle väga meeldib selline jalanõude demokratiseerimine. Ka digimaailmas valitseb demokraatia. Sotsiaalmeedias on kõikidel brändidel võrdsed võimalused enda reklaamimiseks, klientide tähelepanu võitmiseks või nendega vestlemiseks, aga vähesed on selles ka tõesti järjepidevalt edukad.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.