Ainult tellijatele
Autor: Liisa Kivirähk • 5. veebruar 2019
Ainult tellijatele

Parimaid digiturunduse töid ühendab üks ja seesama reegel

The Best of Global Digital Marketing 2019 konverentsil räägiti kuidas on saanud edukaks need ärid, kes on muutnud digimaailmas oma suhtlusstiili ning kus tõhusa ja tavalise reklaamiga võib saavutada soovitu.

The Best of Global Digital Marketing 2019 konverents toimus 30. jaanuaril Lift99 kontoris. Tavapärase hommikukohvi ja võileiva tegid eriti koduseks pehmed sussid, mida kõigile lahkelt jagati. McCann Bucharesti loovjuht Jonay Sosa ütles, et talle väga meeldib selline jalanõude demokratiseerimine. Ka digimaailmas valitseb demokraatia. Sotsiaalmeedias on kõikidel brändidel võrdsed võimalused enda reklaamimiseks, klientide tähelepanu võitmiseks või nendega vestlemiseks, aga vähesed on selles ka tõesti järjepidevalt edukad.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700