• 24.01.19, 10:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Loovusfestival Kuldmuna premeerib turundusmaailma säravamaid tegijaid

Jaanuari lõpus saab taaskord alguse loovusfestivali Kuldmuna konkurss, mis on juba 21 aastat olnud turundusvaldkonna agentuuride ja klientide meistrivõistlus.
Loovusfestival Kuldmuna premeerib turundusmaailma säravamaid tegijaid
Kuldmuna konkurssi ja auhinnagalat korraldava Turundajate Liidu (TULI) tegevjuht Signe Kõiv ütles, et kui möödunud aasta juubelil keskendus Kuldmuna valdkonna kogenud tegijatele, siis tänavune konkurss on pilguheit tulevikku – 21. Kuldmuna on pühendatud noortele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele