Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. KUULA: Eestimaise indiebrändi võidukäik
Esimesed tapetakse, viimased jäävad maha ja keskmised jõuavad kohale. Vanasõna, mis roolib meie elu nii lihtsates kui ka keerulisemates eesmärkides. Kuidas see haakub meie ärielu ja näiteks brändiga?
Omajagu humoorikana mõjust mulle Äripäeva raadiost kuuldud seik, et Eesti startuppe iseloomustab just tasane ja tagasihoidlik tegutsemine, mis pikemas plaanis viib kohale. See tundus saate kuulamise hetkel isegi lahe. Vaadates meie turunduselu tagupoolt, tean, et paljud ettevõtted ongi eesmärgiks seadnud lihtsalt tuksumise ning talutava käibe, et sellega ennast kenasti ära elatada.