Esimesed tapetakse, viimased jäävad maha ja keskmised jõuavad kohale. Vanasõna, mis roolib meie elu nii lihtsates kui ka keerulisemates eesmärkides. Kuidas see haakub meie ärielu ja näiteks brändiga?
Omajagu humoorikana mõjust mulle Äripäeva raadiost kuuldud seik, et Eesti startuppe iseloomustab just tasane ja tagasihoidlik tegutsemine, mis pikemas plaanis viib kohale. See tundus saate kuulamise hetkel isegi lahe. Vaadates meie turunduselu tagupoolt, tean, et paljud ettevõtted ongi eesmärgiks seadnud lihtsalt tuksumise ning talutava käibe, et sellega ennast kenasti ära elatada.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.