Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
E-mail turunduses pole A/B testimine raketiteadus
A/B testimine ei ole üldse mitte mingi raketiteadus, vaid tegelikult üks täitsa lihtne ja kasulik lahendus, mis on igaühele jõukohane. Toome välja selged põhjused, miks tuleks testimine esimesel võimalusel oma turundustegevustesse lisada.
Split ja A/B testimine või MVT ehk mitme muutujaga testimine – eksisteerib hea võimalus, et sa oled neid väljendeid varem kuskil kuulnud. Tõepoolest, need sõnad tunduvad esmapilgul keeruliste võõrsõnadena ja paljude ettevõtjate ning väikefirmade omanike jaoks seondub nende sõnadega korralik peavalu, mistõttu ei hakata asjale rohkem tähelepanu pööramagi.
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.