Best Marketingi enimloetud lood 2018

Aasta alguses teeme traditsioonilise kokkuvõtte 2018. aasta enimloetud lugudest.
Kõige rohkem vaatasid meie lugejad pildigaleriisid. Äramärkimist väärib ka asjaolu, et galeriide seas leidsime sisuturunduse materjali. See kinnitab, et sisuturunduse lood võivad olla populaarsed ja samuti seda, et formaadi valikul tasub kaaluda just fotogaleriid. Kõige populaarsem artikkel oli meie aasta kõige pikem lugu. Ka nutiajastul loevad inimesed pikki tekste (kui teema neid huvitab) – Amazoni artikli lugejad veetsid lehel keskmiselt üle 6 minuti.
TOP 5 on järgmine:
1.Kuidas Amazoni kaudu Eestist USAsse Hiina kaupa müüa?
2.Divisioni Kuldmuna võidutööl plagiaadisüüdistus
3.Kaubamaja tegi uutmoodi turundust
4.Telia loob oma meediaplaneerimise üksuse
5. Ekspert soovitab: Kuidas leida sponsoreid