Best Marketing • 2. jaanuar 2019
Jaga lugu:

Best Marketingi enimloetud lood 2018

Aasta alguses teeme traditsioonilise kokkuvõtte 2018. aasta enimloetud lugudest.

Foto: Jekaterina Molotkova

Kõige rohkem vaatasid meie lugejad pildigaleriisid. Äramärkimist väärib ka asjaolu, et galeriide seas leidsime sisuturunduse materjali. See kinnitab, et sisuturunduse lood võivad olla populaarsed ja samuti seda, et formaadi valikul tasub kaaluda just fotogaleriid. Kõige populaarsem artikkel oli meie aasta kõige pikem lugu. Ka nutiajastul loevad inimesed pikki tekste (kui teema neid huvitab) – Amazoni artikli lugejad veetsid lehel keskmiselt üle 6 minuti.

TOP 5 on järgmine:

1.Kuidas Amazoni kaudu Eestist USAsse Hiina kaupa müüa?

2.Divisioni Kuldmuna võidutööl plagiaadisüüdistus

3.Kaubamaja tegi uutmoodi turundust

4.Telia loob oma meediaplaneerimise üksuse

5. Ekspert soovitab: Kuidas leida sponsoreid

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Jekaterina Molotkova
Jekaterina MolotkovaBest Marketingi juht-toimetajaTel: +372 5620 6764jekaterina@bestmarketing.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com