Autor: Keit Alev • 15. november 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Kuidas kasutada See-Think-Do-Care mudelit digiturunduses
10-aastase kogemusega digiturunduse strateeg ja koolitaja Taavi Raidma jagab selgeid juhiseid, kuidas digikanalite toel müüki kasvatada.
Originaal pärineb veebilehelt https://www.searchsignals.nl
Foto: Erakogu
"Alati tuleks alustada 4 olulisest küsimusest – mida me müüme, kellele me seda müüme, milliseid kanaleid me kasutame ja milliseid tulemusi mõõdame ehk mis on eesmärk. Pealtnäha lihtsad küsimused, kuid tegelikult väga suure kaaluga. Vahel müüakse väga ägedat toodet, aga kahjuks valedele inimestele, näiteks kutsutakse teenusega liituma juba olemasolevaid kliente või pakutakse naistele mõeldud tooteid meestele. Mõõtmisele keskendutakse kõige vähem, kuigi see on üks olulisemaid samme. Miks? Kui me teeme head tööd, aga mõõdame vale asja, siis kukume kiiresti läbi,“ ütleb Taavi.