• 13.11.18, 08:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Näitleja Jass Seljamaa asus ametisse FCR Media loovjuhina

“Selleks, et digiturunduses lahendused maksimaalselt töötaks, on vaja läbimõeldud loovlahendusi ning kuna me klientide nõudlus selles osas üha kasvab, oli ainuõige otsus kaasata me meeskonda ka loovjuht,“ sõnas FCR Media partner ja müügijuht Anni Kitsing.
Näitleja Jass Seljamaa asus ametisse FCR Media loovjuhina
  • Foto: Erakogu
Viimased kuus aastat on värske loovjuht töötanud copywriterina agentuurides Optimist ja Taevas. Laiemale avalikkusele on ta tuntud filminäitljejana ning üles astunud nii telesarjades kui teatris ja tegutsenud vabakutselise ajakirjanikuna. FCR Media kõrvalt jääb Seljamaa pidama ka ajakirjakohvikut Kursiiv.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele