CASE STUDY: KFC Malaisia ’Rain or Shine’
KFC on Malaisia kõige populaarsem kiirtoidukett, mis tähendab, et ööpäevaringselt jooksevad kõikides kanalites kallid ja keerukad kampaaniad. Paari aastaga on bränd reipalt kasvatanud e-kommertsi osakaalu. Riigis, kus olenevalt piirkonnast võib sajupäevade arv ulatuda aastas 270-ni, on kliima ja tarbijakäitumise suhet raske ignoreerida. E-kommerts avab meediaplaneerijate ja turundajate jaoks palju uusi mõõdikuid, mida varem info vähesuse tõttu oli keeruline tuvastada. 2017. aasta esimestel kvartalitel hakkas KFC müük langema. Brändi meediaagentuuril Universal McCannil oli tükk tegemist, et müstilisest anomaaliast sotti saada, sest kõik teised näitajad püsisid tugevad. Pärast pikka analüüsi jõudis agentuur üllatava avastuseni, millele tuginedes loodi KFC-i jaoks uudne meediamudel ja müük suunati taas tõusule.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.