Autor: Hando Sinisalu • 9. november 2018

Lugu sellest, kuidas ilm mõjutab meediaplaani

CASE STUDY: KFC Malaisia ’Rain or Shine’
Foto: Erakogu

KFC on Malaisia kõige populaarsem kiirtoidukett, mis tähendab, et ööpäevaringselt jooksevad kõikides kanalites kallid ja keerukad kampaaniad. Paari aastaga on bränd reipalt kasvatanud e-kommertsi osakaalu. Riigis, kus olenevalt piirkonnast võib sajupäevade arv ulatuda aastas 270-ni, on kliima ja tarbijakäitumise suhet raske ignoreerida. E-kommerts avab meediaplaneerijate ja turundajate jaoks palju uusi mõõdikuid, mida varem info vähesuse tõttu oli keeruline tuvastada. 2017. aasta esimestel kvartalitel hakkas KFC müük langema. Brändi meediaagentuuril Universal McCannil oli tükk tegemist, et müstilisest anomaaliast sotti saada, sest kõik teised näitajad püsisid tugevad. Pärast pikka analüüsi jõudis agentuur üllatava avastuseni, millele tuginedes loodi KFC-i jaoks uudne meediamudel ja müük suunati taas tõusule.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700