1 november 2018

Paul Boag: veebitekst ei tohi olla corporate bullsh*t

Paul Boag  Foto: Marko Mumm

Econsultancy koolitaja ja Boaggworksi partner Paul Boag rääkis konverentsil Best Internet 2018, millised on veebi optimeerimise tehnikad, mis reaalselt töötavad. Ta tõi palju elulisi näiteid, kuidas kehv veeb konversiooni asemel potentsiaalse kliendi hoopis eemale tõrjub. Esitlusest tegi kokkuvõtte turundaja Mihkel Külaots.

Tavapäraselt on veebilehe elutsükkel umbes selline: kellelgi tuleb idee, et tuleks uus veebileht teha, eelarvest eraldatakse kindel summa, määratakse projektimeeskond ja otsustajad, leitakse vajadusel veebitegija ja ühel hetkel ongi uus veebileht lansseeritud. Ja jääb selliseks nagu ta on... väga pikaks ajaks. Tegelikult lehe lansseerimisel alles õige töö veebilehe optimeerimisega algabki. Nii sisu, ülesehitust kui ka väiksemaid detaile tuleb jooksvalt täiendada, parendada.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700