1 november 2018
Uudised
Ainult tellijale

Paul Boag: veebitekst ei tohi olla corporate bullsh*t

Paul Boag  Foto: Marko Mumm

Econsultancy koolitaja ja Boaggworksi partner Paul Boag rääkis konverentsil Best Internet 2018, millised on veebi optimeerimise tehnikad, mis reaalselt töötavad. Ta tõi palju elulisi näiteid, kuidas kehv veeb konversiooni asemel potentsiaalse kliendi hoopis eemale tõrjub. Esitlusest tegi kokkuvõtte turundaja Mihkel Külaots.

Tavapäraselt on veebilehe elutsükkel umbes selline: kellelgi tuleb idee, et tuleks uus veebileht teha, eelarvest eraldatakse kindel summa, määratakse projektimeeskond ja otsustajad, leitakse vajadusel veebitegija ja ühel hetkel ongi uus veebileht lansseeritud. Ja jääb selliseks nagu ta on... väga pikaks ajaks. Tegelikult lehe lansseerimisel alles õige töö veebilehe optimeerimisega algabki. Nii sisu, ülesehitust kui ka väiksemaid detaile tuleb jooksvalt täiendada, parendada.

Vormista tellimus kohe ja saad ligipääsu:
  • kõigile võtmega lugudele;
  • edukate kampaaniate case-study’dele;
  • raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele;
  • turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele;
  • bestmarketing.ee arhiivile.
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700