• 24.10.18, 15:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nägemist, turundus- ja kommunikatsioonimaailm!

25 aastat Eesti reklaamivaldkonnas tegutsenud, neist viimased 6 aastat Age McCannis töötanud Rait Reila lahkub turundusmaastikult.
Rait Reila
  • Rait Reila
Otsustasin, et selle aasta novembrist ei piina ma end enam reklaamimaailma klienditeenindajana. Suhe, mis on tänaseks kestnud veerandsada aastat, on olnud rikas, glamuurne ja joovastav. Aga see suhe ei paku mulle enam pinget ja sellega on nüüd lõpp. Nagu selle suvegagi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele