Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Sisuhaldustarkvara valiku juures on olulisem mõista äri vajadusi kui tehnoloogiat
Intervjuu ADM Interactive’i juhi Riho Pihelpuuga: Mis on veebilehtede sisuhaldussüsteemide osas viimastel aastatel muutunud? Millised on trendid? Kui tähtsat rolli mängib see, kuhu on koduleht majutatud? Miks ikkagi kasutajad ka parimatel ja suurimatel veebilehtedel ära eksivad? Kui tihti tuleks veebilehte uuendada?
Riho on digivaldkonnas aktiivselt tegev olnud üle 18 aasta ning selle ajaga on ta seda maastikku läbi ja lõhki tundma õppinud - alustades koodi kirjutamisest kuni rahvusvaheliste digiprojektide juhtimiseni.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.