• 22.10.18, 13:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sisuhaldustarkvara valiku juures on olulisem mõista äri vajadusi kui tehnoloogiat

Intervjuu ADM Interactive’i juhi Riho Pihelpuuga: Mis on veebilehtede sisuhaldussüsteemide osas viimastel aastatel muutunud? Millised on trendid? Kui tähtsat rolli mängib see, kuhu on koduleht majutatud? Miks ikkagi kasutajad ka parimatel ja suurimatel veebilehtedel ära eksivad? Kui tihti tuleks veebilehte uuendada?
Riho Pihelpuu
  • Riho Pihelpuu
Riho Pihelpuu
Riho on digivaldkonnas aktiivselt tegev olnud üle 18 aasta ning selle ajaga on ta seda maastikku läbi ja lõhki tundma õppinud -  alustades koodi kirjutamisest kuni rahvusvaheliste digiprojektide juhtimiseni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele