Silja Oja • 22 oktoober 2018

Digitegu 2018 konkursile esitati 60 tööd

Vaata, kes osalevad tänavusel konkursil! Finalistid selguvad 26. oktoobril, võitjad 1. novembril Best Internetil.

Digitegu 2018 finalistid esitlevad oma töid žüriile Best Internetil 1. novembril, võitjad selguvad sama päeva lõpus kohapeal.

Kui hea on sinu digiturundus? Kuna Digitegu peamine hindamiskriteerium on tulemuslikkus, siis tekib Best Internetil konkursi finaliste kuulates suurepärane võimalus enda tegemisi Eesti parimatega võrrelda.

29. oktoobril on viimane võimalus end Best Internetile kirja panna! Konverents toimub juba järgmisel nädalal Mustamäe Apollo kinos: www.bestinternet.ee 

Digitegu 2018 konkursil osalevad:

Branded video kategoorias:

Töö nimi: Sprite Life 

Esitaja: MediaComKlient: The Coca-Cola CompanyTöö nimi: tommy cash on pangasEsitaja: LHV Pank Klient: LHV Pank Töö nimi: Digiturunduse tulemuste maksimeerimine läbi mitmeastmelise mudeli awareness-desire-actionEsitaja: FCR MediaKlient: Nordic HypoTöö nimi: Piimapoiss „Piim on dope“Esitaja: CMSPHDKlient: ToiduliitTöö nimi: Rahnu SaarEsitaja: Optimist CreativeKlient: Coop PankTöö nimi: Unistusi ei saa lõputult edasi lükataEsitaja: Optimist CreativeKlient: Nordica

Branded article / blogpost kategoorias:

Töö nimi: Turundus- ja ettevõtlussaade Idea360 Esitaja: Idea Group Klient: Idea Group E-maili turunduse /uudiskirjade kategoorias:

Töö nimi: Elektrilevi iseteeninduse teavituskampaania

Esitaja: Tank & ElektrileviKlient: ElektrileviTöö nimi: Mazda 6 lansseerimiseürituse kutseEsitaja: CMSPHDKlient: Inchcape MotorsFacebooki reklaami kategoorias:

Töö nimi: DYNAMI:T WHITE ENERGY 0,5 L PET lansseerimine

Esitaja: ADM InteractiveKlient: A. Le CoqTöö nimi: airBalticu online müügi kasvatamine läbi Facebooki uusimate lahendusteEsitaja: Mediabrands DigitalKlient: airBalticTöö nimi: Õudusfilmide generaator – tee ise oma õudukasEsitaja: TankKlient: TankTöö nimi: Age McCann projektijuhi test (mis oli tegelikult töökuulutus)Esitaja: Age McCannKlient: Age McCannTöö nimi: Hayden Paddon ja Hyundai otsivad Eesti suurimat rallifänniEsitaja: Idea Havas MediaKlient: Hyundai Motor Baltic OyTöö nimi: Müügikontaktide kogumine Schiedel korstende müügiksEsitaja: Idea Havas MediaKlient: Monier OÜTöö nimi: Olerexi "Kütusejaht"Esitaja: CMSPHD & TabascoKlient: OlerexTöö nimi: Facebooki reklaamikampaaniaEsitaja: IMPACT 80/20 Klient: Proper.ty 360 CounselingTöö nimi: PIRI – klienditeeninduse juturobotEsitaja: GOALKlient: PZUTöö nimi: Vivere… Positively Inspiring Lifestyle journey to Andrea BocelliEsitaja: Positively Inspiring OÜKlient: Positively Inspiring OÜTöö nimi: Pärnu Haigla sini-must-valge kollektiiv-EV100Esitaja: SA Pärnu HaiglaKlient: SA Pärnu HaiglaGoogle'i reklaami kategoorias:

Töö nimi: Tele2 Google Ads otsingureklaamid ja dünaamiline taassihtimine

Esitaja: Mediabrands DigitalKlient: Tele2 EestiTöö nimi: Eiffel Google Ads otsingureklaamEsitaja: Mediabrands DigitalKlient: EiffelTöö nimi: Goldtime: digiturunduse mõju offline müügileEsitaja: ConvertalKlient: Megafort OÜTöö nimi: City Kliima digiturunduse tulemuste maksimeerimineEsitaja: FCR MediaKlient: City Kliima OÜ

Töö nimi: Digiturunduse tulemuste maksimeerimine läbi mitmeastmelise mudeli awareness-desire-action

Esitaja: FCR MediaKlient: Nordic Hypo

Töö nimi: Eesti Energia sisenemine Poola turule

Esitaja: VeebiguruKlient: Enefit Sp. z o.o.

Töö nimi: Estraveli pakettreiside hinnapäringute optimeerimine

Esitaja: CMSPHDKlient: Estravel

Töö nimi: Tallink Silja Line piletite digitaalne müük Venemaal, Valgevenes ja Ukrainas

Esitaja: CMSPHDKlient: AS Tallink GruppTöö nimi: Google Adwords kampaaniaEsitaja: IMPACT 80/20Klient: FLEX Sülearvutikeskus

Töö nimi: Google AdWords kampaania

Esitaja: IMPACT 80/21Klient: Kreutzwaldi Silmakeskus

Töö nimi: Katana MRP kasutajate arvu suurendamine globaalsel turul

Esitaja: HoliniKlient: Katana MRPTöö nimi: Nordica müügitehingute arvu kasvatamine 10 Euroopa turulEsitaja: HoliniKlient: NordicaIntegreeritud digikampaaniate kategoorias:

Töö nimi: Green Tail Club

Esitaja: ADM Interactive & Mediabrands DigitalKlient: airBaltic

Töö nimi: EV100 sünnipäevakutse

Esitaja: Alfa-Omega Communications & Nope Creative 

Töö nimi: Hoiusekampaania

Esitaja: Carat EestiKlient: Inbank ASTöö nimi: Noored Kooli 12. lendEsitaja: MediaCom & VelvetKlient: Noored KooliTöö nimi: Sponsor otsib võistkondaEsitaja: Ekspress MeediaKlient: Pafer AS / PAFTöö nimi: Elektrilevi kiire interneti kampaania „Hanguva telepildi ajad on ametlikult lõppenud“Esitaja: Tank & ElektrileviKlient: ElektrileviTöö nimi: Optibet ja jalgpalli MMEsitaja: Arena MediaKlient: OptibetTöö nimi: Work In Estonia kampaania “Challenge”Esitaja: TankKlient: Work In Estonia / EASTöö nimi: Work in Estonia "Career Hunt"Esitaja: Age McCann, Divison, Insipred, MBDKlient: Work in EstoniaTöö nimi: Müügikontaktide kogumine Monier kivikatuste müügiksEsitaja: Idea Havas MediaKlient: Monier OÜTöö nimi: Dr. Ohhira digiturundusstrateegia väljatöötamine & ülesseadmineEsitaja: FCR MediaKlient: Orgaaniline Elu OÜTöö nimi: Avatud Talude Päev 2018Esitaja: Media HouseKlient: MaaeluministeeriumTöö nimi: Coop Panga lansseerimineEsitaja: Optimist CreativeKlient: Coop PankKampaanialehtede kategoorias:

Töö nimi: Green Tail Club

Esitaja: ADM Interactive & Mediabrands DigitalKlient: AirBalticTöö nimi: Delfi Sport - 2018. aasta taliolümpiamängudEsitaja: Ekspress MeediaKlient: Ekspress MeediaTöö nimi: Delfi Spordi Jalgpalli MM 2018Esitaja: Ekspress MeediaKlient: Ekspress MeediaTöö nimi: Elektrilevi kiire interneti kampaania „Hanguva telepildi ajad on ametlikult lõppenud“Esitaja: Tank & ElektrileviKlient: ElektrileviTöö nimi: Õudusfilmide generaator – tee ise oma õudukasEsitaja: TankKlient: Tank

Töö nimi: Work In Estonia kampaania “Challenge”

Esitaja: TankKlient: Work In Estonia / EASMobiilireklaami kategoorias:

Töö nimi: Tere Eesti Laul liitreaalsusrakendus & kampaaniaEsitaja: Age McCannKlient: TereMobiilsete rakenduste kategoorias:

Töö nimi: Mobiilse rahakoti mTasku rakendamine Tallinna Kaubamaja Grupi ettevõtetes

Esitaja: Tallinna Kaubamaja Grupp & Telia EestiKlient: Tallinna Kaubamaja Grupp & Telia EestiOnline reklaami kategoorias:

Töö nimi: ETFL EV100

Esitaja: Ekspress Meedia & Imagine ADKlient: Eesti Turismifirmade LiitTöö nimi: Elisa Elamuse lansseerimineEsitaja: Idea Havas Media & TankKlient: Elisa EestiVeebilehe arenduse kategoorias:

Töö nimi: Care Club

Esitaja: ADM InteractiveKlient: Care ClubTöö nimi: TOPAUTO.EE kodulehe optimeerimine orgaanilise liikluse jakonversioonide kasvatamiseksEsitaja: ConvertalKlient: Topauto ASTöö nimi: E-poe tulemuslikkuse kasvatamine läbi kasutajakogemuseparandamise nii desktopis kui mobiilisEsitaja: Acty & Trinidad WisemanKlient: Breden Kids OÜTöö nimi: Liitu välja tulemataEsitaja: Opimist Creative & MooncascadeKlient: Coop PankTöö nimi: Kodulehe ingliskeelse versiooni SEO – meta-andmetekorrastamineEsitaja: FCR MediaKlient: Ruthie Belle OÜ

Digitegu 2018 žüriisse kuuluvad:

Veronika Pekurina, projektijuht, TankMerily Leis, digiturunduse juht, ScoroTaavi Raidma, partner ja strateeg, ConvertalKatariina Roosipuu, turundusjuht, QminderKair Käsper, tooteturunduse juht, PipedriveRaido Tamar, juhatuse liige ja SEO ekspert, SEO PartnerAllan Sombri, partner ja strateeg, Stuudio Binaar

Vaata ka: Konkursi Aasta Digitegu 2018 reglement

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700