• 19.10.18, 13:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Euroopa Komisjoni teavituskampaania lühifilm pälvis Cannes’is maineka preemia

Euroopa Komisjoni tellitud teavituskampaania raames vändatud lühifilm „The Loner“ pälvis Cannes’i Corporate Media and TV auhindadel hõbedelfiini.
Euroopa Komisjoni teavituskampaania lühifilm pälvis Cannes’is maineka preemia
Tunnustatud noore Poola režissööri Tomasz Konecki lühifilm pajatab üksikust metsavahist, kes leiab armastuse… internetis osteldes:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele