• 19.10.18, 13:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Euroopa Komisjoni teavituskampaania lühifilm pälvis Cannes’is maineka preemia

Euroopa Komisjoni tellitud teavituskampaania raames vändatud lühifilm „The Loner“ pälvis Cannes’i Corporate Media and TV auhindadel hõbedelfiini.
Euroopa Komisjoni teavituskampaania lühifilm pälvis Cannes’is maineka preemia
Tunnustatud noore Poola režissööri Tomasz Konecki lühifilm pajatab üksikust metsavahist, kes leiab armastuse… internetis osteldes:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele