• 17.10.18, 12:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Välimeedia ei pea olema “tavaline plakat”

Kodust välja astudes näeme reklaamsõnumeid kõikjal – bussipeatustes, hoonete fassaadidel, sõiduridade vahel jm. Kuid suurel reklaamtahvlil ei pea sugugi alati vaatama vastu “tavaline plakat”. Välimeedia teeb eriliselt põnevaks erilahenduste kasutamise võimalus.
Spotify välimeedia
  • Spotify välimeedia
Idea360 turundus- ja ettevõtlussaates käis eile külas Karmen Kütsen JCDecaux’st, kes rääkis välimeedia erilahendustest. Muuhulgas saame saates teada, mis üldse on erilahendus, kuidas see hinnastatud on, mis valdkondades töötab ja kus mitte ning millised on parimad näited. Intervjueerisid Sandra Sultsing ja Kuldar Kullasepp Idea Groupist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele