Kodust välja astudes näeme reklaamsõnumeid kõikjal – bussipeatustes, hoonete fassaadidel, sõiduridade vahel jm. Kuid suurel reklaamtahvlil ei pea sugugi alati vaatama vastu “tavaline plakat”. Välimeedia teeb eriliselt põnevaks erilahenduste kasutamise võimalus.
Idea360 turundus- ja ettevõtlussaates käis eile külas Karmen Kütsen JCDecaux’st, kes rääkis välimeedia erilahendustest. Muuhulgas saame saates teada, mis üldse on erilahendus, kuidas see hinnastatud on, mis valdkondades töötab ja kus mitte ning millised on parimad näited. Intervjueerisid Sandra Sultsing ja Kuldar Kullasepp Idea Groupist.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.