• 17.10.18, 15:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bold Tuesday: Kuidas on võimalik ühel väiksel Eesti ettevõttel eksporti teha

Disainer Kairi Kuuskor räägib Äripäeva Raadios, kuidas maakaarte ja reisiteemalisi plakateid tootev, disainibüroost välja kasvanud ettevõte Bold Tuesday oma äri üle piiride laiendanud on. Nišš: minimalistlikku disaini armastavad reisisellid. Küsimusi küsib Hando Sinisalu.
Kairi Kuuskor
  • Kairi Kuuskor
Kuula intervjuud:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele