Autor: Silja Oja • 10. oktoober 2018

Kas igal firmal peab olema Facebooki-leht?

Foto: Pexels.com
Kuula! Henrik Roonemaa ja Hando Sinisalu räägivad Raadio Kuku saates "Restart" sellest, kuidas sotsiaalmeedia ja internet on muutnud reklaami, turundust ja meediat.

Kas su ettevõttel peab kindlasti olema oma Facebooki-leht ja sisustrateegia? Miks räägivad kõik sellest, et lisaks oma igapävase töö tegemisele ja äri ajamisele peab tänapäeval iga firma haaravat sisu looma? Mismoodi käib tänapäeval turundus ning klientidega suhtlemine ja mis saab edasi?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700