• 10.10.18, 18:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas igal firmal peab olema Facebooki-leht?

Kuula! Henrik Roonemaa ja Hando Sinisalu räägivad Raadio Kuku saates "Restart" sellest, kuidas sotsiaalmeedia ja internet on muutnud reklaami, turundust ja meediat.
Kas igal firmal peab olema Facebooki-leht?
  • Foto: Pexels.com
Kas su ettevõttel peab kindlasti olema oma Facebooki-leht ja sisustrateegia? Miks räägivad kõik sellest, et lisaks oma igapävase töö tegemisele ja äri ajamisele peab tänapäeval iga firma haaravat sisu looma? Mismoodi käib tänapäeval turundus ning klientidega suhtlemine ja mis saab edasi?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele