Silja Oja • 5 oktoober 2018
Jaga lugu:

Teisipäevani soodushinnaga seminarile "Sihtimine ja segmenteerimine turunduses"

Möödas on need ajad, kus reklaamiga kõige populaarsemas telesaates jõudis kõikide tarbijateni. Digimeedia areng on kaasa toonud selle, et meediatarbimine on äärmiselt killustunud. Sinu toote või teenuse tarbijani võib kõige paremini jõuda venekeelse raadiojaama, Facebooki kalameeste grupi või hoopis kliendiürituse kaudu.

Tule 20. novembril seminarile "Sihtimine ja segmenteerimine turunduses" ning saad teada!

Seetõttu on turundussõnumite sihtimine ja tarbijate segmenteerimine täna väga olulised teemad.

Seminaril saad vastuse järgmisetele küsimustele:

Millised on segmenteerimise üldpõhimõtted: segmenteerimine ja sihtimine kui osa turundusstrateegiast;Kuidas leida oma tootele just õiged tarbijad ja kuidas nendeni jõuda?Kuidas sihtida digireklaami just õigele sihtrühmale?Kuidas turundada Facebooki (kinnistes) gruppides?Edulood: kuidas leida oma sihtrgupp üles laiast maailmast?

Tutvu kavaga ja registreeri end hiljemalt 6. novembril soodushinnaga: Sihtimine ja segmenteerimine turunduses

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831marianne@bestmarketing.ee
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988kristi@bestmarketing.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee