Teisipäevani soodushinnaga seminarile "Sihtimine ja segmenteerimine turunduses"

Möödas on need ajad, kus reklaamiga kõige populaarsemas telesaates jõudis kõikide tarbijateni. Digimeedia areng on kaasa toonud selle, et meediatarbimine on äärmiselt killustunud. Sinu toote või teenuse tarbijani võib kõige paremini jõuda venekeelse raadiojaama, Facebooki kalameeste grupi või hoopis kliendiürituse kaudu.

Seetõttu on turundussõnumite sihtimine ja tarbijate segmenteerimine täna väga olulised teemad.

Seminaril saad vastuse järgmisetele küsimustele:

  • Millised on segmenteerimise üldpõhimõtted: segmenteerimine ja sihtimine kui osa turundusstrateegiast;
  • Kuidas leida oma tootele just õiged tarbijad ja kuidas nendeni jõuda?
  • Kuidas sihtida digireklaami just õigele sihtrühmale?
  • Kuidas turundada Facebooki (kinnistes) gruppides?
  • Edulood: kuidas leida oma sihtrgupp üles laiast maailmast?

Tutvu kavaga ja registreeri end hiljemalt 6. novembril soodushinnaga: Sihtimine ja segmenteerimine turunduses

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

KIVILAINE otsib TURUNDUSKOORDINAATORIT

Kivilaine OÜ

28. veebruar 2019

AATRIUM SISUSTUSKAUBAMAJA otsib DIGITURUNDUSE SPETSIALISTI

Aatrium Sisustuskaubamaja AS

24. veebruar 2019

EESTI TEADUSAGENTUUR otsib KOMMUNIKATSIOONIJUHTI

Eesti Teadusagentuur

25. veebruar 2019