Kuna endast on naljakas kolmandas isikus kirjutada, siis jätkan siinkohal mina-vormis. Jah, ma tõesti lahkun, omal algatusel, ilma et mõni parem pakkumine hetkel silmapiiril terendaks. Miks? Sest 12 aastat ühes ettevõttes töötada on pikk aeg ja mulle tundub, et just nüüd on õige aeg muutuseks.
Mäletan hästi aega, kui Best Marketingi rajaja Hando Sinisalu mu kunagi tööle võttis, oma esimest tööpäeva tookord Tartus toimunud Passwordil ja seda, kui elevil ma olin. Kui ma kunagi hiljem Handolt küsisin, miks ta just minu valis, sain teada, et isikuomaduste tõttu ja kuna ma olin varasemalt mitukümmend fotolaagrit teinud – järelikult oskasin korraldada. Turundusest ei teadnud ma siis veel midagi, aga aja jooksul hakkasin asjadest aru saama ja nüüdseks, peale kõiki neid konverentse, seminare, turundusklubisid ja koolitusi, igal aastal Cannes Lionsil käimist ning suhtlemist väga paljude Eesti turundus- ja reklaamimaailma tippudega on tunne, nagu oleksin teise kõrghariduse omandanud. Ka ametinimetus muutus ühel hetkel projektijuhist Best Marketingi juhiks.
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.