• 25.09.18, 08:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Silja Oja lahkub Best Marketingist

Kuna endast on naljakas kolmandas isikus kirjutada, siis jätkan siinkohal mina-vormis. Jah, ma tõesti lahkun, omal algatusel, ilma et mõni parem pakkumine hetkel silmapiiril terendaks. Miks? Sest 12 aastat ühes ettevõttes töötada on pikk aeg ja mulle tundub, et just nüüd on õige aeg muutuseks.
Silja Oja lahkub Best Marketingist
Mäletan hästi aega, kui Best Marketingi rajaja Hando Sinisalu mu kunagi tööle võttis, oma esimest tööpäeva tookord Tartus toimunud Passwordil ja seda, kui elevil ma olin. Kui ma kunagi hiljem Handolt küsisin, miks ta just minu valis, sain teada, et isikuomaduste tõttu ja kuna ma olin varasemalt mitukümmend fotolaagrit teinud – järelikult oskasin korraldada. Turundusest ei teadnud ma siis veel midagi, aga aja jooksul hakkasin asjadest aru saama ja nüüdseks, peale kõiki neid konverentse, seminare, turundusklubisid ja koolitusi, igal aastal Cannes Lionsil käimist ning suhtlemist väga paljude Eesti turundus- ja reklaamimaailma tippudega on tunne, nagu oleksin teise kõrghariduse omandanud. Ka ametinimetus muutus ühel hetkel projektijuhist Best Marketingi juhiks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele