Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Uuring: Millised reklaamid noortele meeldivad?
YU Talent Media viis läbi uuringu ligi 300 noore hulgas, et välja selgitada, milline reklaam neile kõige enam meeldib. Loodetavasti annavad vastused hea ülevaate ja aitavad noortele suunatud järgmist kampaaniat paremini kavandada.
Shutterstock.com
Uuringus osales kokku veidi üle 300 noore, enamik vastanutest olid noored neiud (88% vastanutest), kes jaotusid vanusegrupiti järgmiselt:
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.