Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Uuring: Millised reklaamid noortele meeldivad?
YU Talent Media viis läbi uuringu ligi 300 noore hulgas, et välja selgitada, milline reklaam neile kõige enam meeldib. Loodetavasti annavad vastused hea ülevaate ja aitavad noortele suunatud järgmist kampaaniat paremini kavandada.
Shutterstock.com
Uuringus osales kokku veidi üle 300 noore, enamik vastanutest olid noored neiud (88% vastanutest), kes jaotusid vanusegrupiti järgmiselt:
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.