Silja Oja • 8 august 2018
Jaga lugu:

Agentuuri La Ecwador meediat hakkas tüürima Kert Aavik

Kert Aavik  

Agentuur La Ecwador pakub lisaks loovlahenduste väljatöötamisele ka meedia planeerimise, elluviimise ja monitoorimise teenust. Käesoleval suvel asus meediajuhi ülesandeid täitma Kert Aavik.

Aavik on reklaamiagentuuris töötanud viimased kuus aastat. Aastate jooksul on Aaviku käel valminud mitmed digikampaaniad, veebilehed ja online-lahendused. 2016. aastal liitus Aavik agentuuri sisuturundustiimiga, kus töötas nii loovjuhi kui digikanalite spetsialistina. omadused peavad olema pidev uudishimulikkus ning tahe end iga päev täiendada. Liigset mugavust endale lubada ei saa. Muidu liigub rong lihtsalt eest ära,“ sõnas Aavik. -reklaamid toimetavad sõnumi kiirelt kohale sotsiaalmeedias pesitsevatele inimestele, siis offline-reklaamid (näiteks telereklaamid) jõuavad ka võrgustikuvälise publikuni. Seetõttu peaksidki turundusjuhid kasutama sihtgrupini jõudmiseks mõlemat varianti.““, mis liikumisandurite ning sensorite abil reageerivad näiteks inimeste liikumisele või välimusele, näidates neile personaalset reklaami.“

Viimased aastad on Aavik tegutsenud digitaalse meedia juhi ametis ning täiendanud end pidevalt digiturunduse ja IT vallas nii Eestis kui välismaal. ,,Maailm muutub iga hetkega ning suurettevõtted, kes täna meediat mõjutavad, on kohati nagu teismelised, kelle tujud võivad muutuda. Seega on oluline end kogu aeg kursis hoida nende „hingeeluga“. Tänaste turundajate ning reklaamispetsialistide must-be

Juuli algusest juhib Aavik La Ecwadoris lisaks digimeediale ka traditsioonilise meedia planeerimist. "Meie töö peamine eesmärk on viia kliendi sõnum võimalikult paljude inimesteni. Ainult traditsioonilisele või ainult digitaalsele turundusele keskendumine seda eesmärki täielikult ei realiseeri. Vähemalt Eestis mitte,“ on Aavik veendunud, tuues näiteks Pepsit, kes otsustas traditsioonilisest meediast täielikult sotsiaalmeediasse liikuda. Tulemusena kaotas ta nähtavuse suures osas sihtgrupis koos miljonite dollaritega."Ühe eelistamine teisele, eelneval juhul digitaalse turunduse eelistamine traditsioonilisele, võib ettevõttele äärmiselt kahjulikuks osutuda. Kui online

Uues ametis alustades ei näe Aavik konflikti kahe erineva meediatüübi vahel, sest mõlemat on võimalik efektiivselt omavahel siduda. "IT-alane oskusteave ei ole oluline ainult digitaalses meedias. Kaasaegsed IT-võimalused aitavad muuta ka traditsioonilise meedia atraktiivsemaks ning luua silmapaistvaid lahendusi. Hea näide on populaarseks muutunud „elavad billboardid

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831marianne@bestmarketing.ee
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988kristi@bestmarketing.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee