• 25.06.18, 16:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suhtekorraldaja sisuturundusest: if you can’t beat them, join them

Paar kuud tagasi andsin oma panuse ühe Tallinna Ülikooli sisuturunduseteemalise teadustöö valmimisele. Mind intervjueeris BFM-i lektor, et uurida minu kui kommunikatsioonispetsialisti seisukohti sel teemal. Too hetk selgus, et mul polnud tasulise meediasisu aadressil ühtegi head sõna öelda ja pea kõik vastused lõppesid järeldusega, et sisuturundus per se oluliselt takistab ajakirjanduse, PR ja reklaami harude arengut, võtab ära meie kõigi leiba, eksitab kliente ja üleüldse segab kaasaegse turundusmaailma kaardid.
Aleksandra Moorast
  • Aleksandra Moorast
Kui makstud sisuga tekste esitletakse klientidele kui ajakirjandusliku materjali, siis miks reguleerib neid reklaamiseadus? Kui mõni konkurent soovib vaidlustada makstud meediamaterjalis esile toodud väited, kuidas ta siis ei saa pöörduda Pressinõukokku? Kui ma ükskord ostan väljaandelt sisuturundusliku materjali, kas seesaama väljaanne võtab edaspidi vastu ka minu “tasuta” pressiteateid ja meediapitch’e?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele