25 juuni 2018

Suhtekorraldaja sisuturundusest: if you can’t beat them, join them

Aleksandra Moorast   

Paar kuud tagasi andsin oma panuse ühe Tallinna Ülikooli sisuturunduseteemalise teadustöö valmimisele. Mind intervjueeris BFM-i lektor, et uurida minu kui kommunikatsioonispetsialisti seisukohti sel teemal. Too hetk selgus, et mul polnud tasulise meediasisu aadressil ühtegi head sõna öelda ja pea kõik vastused lõppesid järeldusega, et sisuturundus per se oluliselt takistab ajakirjanduse, PR ja reklaami harude arengut, võtab ära meie kõigi leiba, eksitab kliente ja üleüldse segab kaasaegse turundusmaailma kaardid.

Kui makstud sisuga tekste esitletakse klientidele kui ajakirjandusliku materjali, siis miks reguleerib neid reklaamiseadus? Kui mõni konkurent soovib vaidlustada makstud meediamaterjalis esile toodud väited, kuidas ta siis ei saa pöörduda Pressinõukokku? Kui ma ükskord ostan väljaandelt sisuturundusliku materjali, kas seesaama väljaanne võtab edaspidi vastu ka minu “tasuta” pressiteateid ja meediapitch’e?

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700