25 juuni 2018
Uudised
Ainult tellijale

Suhtekorraldaja sisuturundusest: if you can’t beat them, join them

Aleksandra Moorast   

Paar kuud tagasi andsin oma panuse ühe Tallinna Ülikooli sisuturunduseteemalise teadustöö valmimisele. Mind intervjueeris BFM-i lektor, et uurida minu kui kommunikatsioonispetsialisti seisukohti sel teemal. Too hetk selgus, et mul polnud tasulise meediasisu aadressil ühtegi head sõna öelda ja pea kõik vastused lõppesid järeldusega, et sisuturundus per se oluliselt takistab ajakirjanduse, PR ja reklaami harude arengut, võtab ära meie kõigi leiba, eksitab kliente ja üleüldse segab kaasaegse turundusmaailma kaardid.

Kui makstud sisuga tekste esitletakse klientidele kui ajakirjandusliku materjali, siis miks reguleerib neid reklaamiseadus? Kui mõni konkurent soovib vaidlustada makstud meediamaterjalis esile toodud väited, kuidas ta siis ei saa pöörduda Pressinõukokku? Kui ma ükskord ostan väljaandelt sisuturundusliku materjali, kas seesaama väljaanne võtab edaspidi vastu ka minu “tasuta” pressiteateid ja meediapitch’e?

Vormista tellimus kohe ja saad ligipääsu:
  • kõigile võtmega lugudele;
  • edukate kampaaniate case-study’dele;
  • raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele;
  • turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele;
  • bestmarketing.ee arhiivile.
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700