25. juuni 2018
Ainult tellijatele

Suhtekorraldaja sisuturundusest: if you can’t beat them, join them

Aleksandra Moorast

Paar kuud tagasi andsin oma panuse ühe Tallinna Ülikooli sisuturunduseteemalise teadustöö valmimisele. Mind intervjueeris BFM-i lektor, et uurida minu kui kommunikatsioonispetsialisti seisukohti sel teemal. Too hetk selgus, et mul polnud tasulise meediasisu aadressil ühtegi head sõna öelda ja pea kõik vastused lõppesid järeldusega, et sisuturundus per se oluliselt takistab ajakirjanduse, PR ja reklaami harude arengut, võtab ära meie kõigi leiba, eksitab kliente ja üleüldse segab kaasaegse turundusmaailma kaardid.

Kui makstud sisuga tekste esitletakse klientidele kui ajakirjandusliku materjali, siis miks reguleerib neid reklaamiseadus? Kui mõni konkurent soovib vaidlustada makstud meediamaterjalis esile toodud väited, kuidas ta siis ei saa pöörduda Pressinõukokku? Kui ma ükskord ostan väljaandelt sisuturundusliku materjali, kas seesaama väljaanne võtab edaspidi vastu ka minu “tasuta” pressiteateid ja meediapitch’e?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700