Kantar Emori äsja valminud e-kaubanduse trendiuuringust selgub, et kõige tuntum e-pood on Kaup24, mida teab spontaanselt nimetada 35% Eesti elanikest. Aastaga on Kaup24 tuntus ja edumaa teiste e-poodide ees veelgi kasvanud.
Hansapost järgneb liidrile olulise vahega – seda teab spontaanselt nimetada 21% Eesti elanikest, Hansaposti spontaanne tuntus ei ole aastaga muutunud. Kolmandal kohal on kaubandushiid Aliexpress, mida nimetab spontaanselt 18% elanikest ning nende tuntus püsib teist aastat samal tasemel. Spontaanse tuntuse esikümnesse jõudsid veel Amazon, eBay, Euronics, On24, Osta, Selver ja 1a.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.