Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Seminari slaidid: Circle K kogemuslugu: Praktilised sammud, et olla valmis GDPR-iks
Tutvu Circle K turundusdirektori Diana Veigeli ettekandega, kus ta annab GDPR-i osas nõu suurettevõtte vaatenurgast.
Diana Veigel on töötanud Statoilis (nüüdne Circle K) erinevatel turundusega seotud ametikohtadel üle 8 aasta, enne seda oli Fazer Eesti müügi- ja turundusjuht. Tal on turunduse magistrikraad TTÜ-st.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.