Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Reisikirjad Soomest 22: „Grillaa, grillaa, grillaa!“ reklaamlauluke on Soomes popim kui Eurovisooni võidulugu
Lidli “Grilli, nagu oleks viimane suvepäev” sai sel suvel väärilise jätku. Saage tuttavaks Lidl Stingy ja Mandy lauluga „Kesä on kreisi“.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.