Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Reisikirjad Soomest 22: „Grillaa, grillaa, grillaa!“ reklaamlauluke on Soomes popim kui Eurovisooni võidulugu
Lidli “Grilli, nagu oleks viimane suvepäev” sai sel suvel väärilise jätku. Saage tuttavaks Lidl Stingy ja Mandy lauluga „Kesä on kreisi“.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.