Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Kuidas porgand jõulude ajal Aldi turuosa kasvatas

Globaalse odavkaupluste keti Aldi jaoks on väljakutseks see, et jõulude ajal ei soovi klient „igapäevast“ ostukogemust – tahetakse midagi erilist ja maagilist. Aldi probleemiks oli see, et poeketti seostati igapäevaste ostudega ja see ei tundunud piisavalt pidulik. Brändil oli vaja kommunikeerida erilisust. Lahendusena loodi kampaania, mille keskmeks oli alandlik porgand. Aldi saavutas kampaaniaga „Porgand Kevin“ suurepärase müügikasvu UK-s ja Iirimaal ning võitis maailma mainekaima turundusefektiivsuse konkursi Euro Effies Grand Prix 2017.

Kampaania taust

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831marianne@bestmarketing.ee
    Kristi Remmik
    Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988kristi@bestmarketing.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee