Autor: Silja Oja • 17. aprill 2018

Case study: Credit24 astub sammu lähemale tarbijate lemmikbrändidele

Veel paari aasta eest manati kiirlaenust rääkides silme ette stsenaarium, kuidas pelgalt vastuseks mobiilisõnumile saabus mõne hetkega arveldusarvele üüratu intressiga laen. Tänaseks on kiirlaenu kontseptsioonist järele jäänud vaid kiirus ning teenus on põhjaliku kontrollmehhanismiga ja suurpankade laenutingimustega konkureeriv. Samas, kuigi äri on muutunud, on varasemast sektorile jäänud pigem negatiivne maine.

Klient: IPF Digital Estonia (Credit24) Idea

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700