• 17.04.18, 18:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Credit24 astub sammu lähemale tarbijate lemmikbrändidele

Veel paari aasta eest manati kiirlaenust rääkides silme ette stsenaarium, kuidas pelgalt vastuseks mobiilisõnumile saabus mõne hetkega arveldusarvele üüratu intressiga laen. Tänaseks on kiirlaenu kontseptsioonist järele jäänud vaid kiirus ning teenus on põhjaliku kontrollmehhanismiga ja suurpankade laenutingimustega konkureeriv. Samas, kuigi äri on muutunud, on varasemast sektorile jäänud pigem negatiivne maine.
Case study: Credit24 astub sammu lähemale tarbijate lemmikbrändidele
Klient: IPF Digital Estonia (Credit24) Idea

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele