Silja Oja • 17 aprill 2018
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Case study: Credit24 astub sammu lähemale tarbijate lemmikbrändidele

Veel paari aasta eest manati kiirlaenust rääkides silme ette stsenaarium, kuidas pelgalt vastuseks mobiilisõnumile saabus mõne hetkega arveldusarvele üüratu intressiga laen. Tänaseks on kiirlaenu kontseptsioonist järele jäänud vaid kiirus ning teenus on põhjaliku kontrollmehhanismiga ja suurpankade laenutingimustega konkureeriv. Samas, kuigi äri on muutunud, on varasemast sektorile jäänud pigem negatiivne maine.

Klient: IPF Digital Estonia (Credit24) Idea

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com