• 28.08.18, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas Facebook Business Managerist maksimum võtta?

Sotsiaalmeedias on inimesed ja nende tähelepanu. Keskmine nutitelefoni kasutaja kerib päevas ekraani umbes 100 meetri jagu. Võite ise ette kujutada, kui palju infot selle saja meetri sisse jääb. Tähelepanu on uus valuuta, millega me kaupleme. Facebookis ei ole konkurents ainult sarnase toote või teenuse pakkujate vahel, sõjas silmapaaride üle osalevad ka sõbranna pildid Egiptusest, armsad kassivideod, tervitus Jussi esimeselt sünnipäevalt ja sadu muid postitusi, mis tähelepanu järele õhkavad.
Kuidas Facebook Business Managerist maksimum võtta?
Mida teha selleks, et õige inimese silmad peatuksid sinu sõnumil?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele