Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Brändi kõrgem eesmärk – kas mööduv trend?
Brändi kõrgema eesmärgi otsingud ei kujuta endast midagi revolutsiooniliselt uut, küll aga on selleni püüdlemine saanud viimasel ajal ettevõtete jaoks tänu muutunud ühiskonna- ja turuoludele palju tähtsamaks. Tarbija tahab näha tootjas enamat kui lihtsalt rahamasinat.
Miks on tänapäeva brändide jaoks oluline omada tähendust ja maailma paremaks muuta? Kantar Emori ärisuuna juht Kai-Riin Veromann räägib sellest 28. märtsil Passwordil: www.password.ee
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.