• 20.02.18, 12:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Brändi kõrgem eesmärk – kas mööduv trend?

Brändi kõrgema eesmärgi otsingud ei kujuta endast midagi revolutsiooniliselt uut, küll aga on selleni püüdlemine saanud viimasel ajal ettevõtete jaoks tänu muutunud ühiskonna- ja turuoludele palju tähtsamaks. Tarbija tahab näha tootjas enamat kui lihtsalt rahamasinat.
Brändi kõrgem eesmärk – kas mööduv trend?
Kai-Riin Veromann
Miks on tänapäeva brändide jaoks oluline omada tähendust ja maailma paremaks muuta? Kantar Emori ärisuuna juht Kai-Riin Veromann räägib sellest 28. märtsil Passwordil: www.password.ee 

Seotud lood

Töökuulutused
  • 17.03.25, 17:56
Salvest otsib kategooriajuhti
Kandideerimise tähtaeg: 31.03.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele