• 13.02.18, 15:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tabasco loovtiimiga liitus Anoorupa Bose

Anoorupa Bose on India Ogilvy ning Saatchi & Saatchi taustaga loovjuht, kelle spetsialiteediks on digitaalne meedia.
Anoorupa Bose
  • Anoorupa Bose
„Peale 11 aastat India pulbitsevas digiturunduse skeenes hakkasin otsima uusi loomingulisi väljakutseid. Mind inspireerivad asjad ja olukorrad, mis on täiesti uued ja raputavad. Seega, kui avanes võimalus liituda Eesti loovagentuuri Tabascoga, ei vaadanud ma enam tagasi. Tabasco 10-liikmeline loovtiim on tipptasemel, mida kinnitavad ka mitmed auhinnatud tööd. Tabascos puudub sisemine hierarhia. Pole projektijuhte. Ideaalne töökoht loovinimese jaoks,“ kommenteeris Anoorupa Bose, kes on teinud koostööd selliste maailmakuulsate brändidega nagu Lenovo, Johnnie Walker, Smirnoff, Emirates, P&G, Renault ja McDonald’s.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele