Anoorupa Bose on India Ogilvy ning Saatchi & Saatchi taustaga loovjuht, kelle spetsialiteediks on digitaalne meedia.
„Peale 11 aastat India pulbitsevas digiturunduse skeenes hakkasin otsima uusi loomingulisi väljakutseid. Mind inspireerivad asjad ja olukorrad, mis on täiesti uued ja raputavad. Seega, kui avanes võimalus liituda Eesti loovagentuuri Tabascoga, ei vaadanud ma enam tagasi. Tabasco 10-liikmeline loovtiim on tipptasemel, mida kinnitavad ka mitmed auhinnatud tööd. Tabascos puudub sisemine hierarhia. Pole projektijuhte. Ideaalne töökoht loovinimese jaoks,“ kommenteeris Anoorupa Bose, kes on teinud koostööd selliste maailmakuulsate brändidega nagu Lenovo, Johnnie Walker, Smirnoff, Emirates, P&G, Renault ja McDonald’s.
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“