Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kaarel Talvoja: Eestis avaldatakse sisuturunduse egiidi all tihti reklaamartikleid
Pahatihti avaldatakse uudisportaalide sisuturunduse rubriikides reklaamartikleid, mitte tarbijaid abistavat, meelt lahutavat ja huvitavat sisu. Kuula Hando Sinisalu raadiointervjuud tekstibüroo Eiffel juhi Kaarel Talvojaga.
Sisuturundus peaks olema kliendi kasule orienteeritud. Lihtsustatult: klienti ei huvita muruniiduk, vaid ilus muru. Reklaamartikkel räägib niiduki hinnast, sisuturundus aga iluaiandusest.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib üks tõde nagu majakas keset tormi – brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.