Silja Oja • 8. detsember 2017
Jaga lugu:

Kaarel Talvoja: Eestis avaldatakse sisuturunduse egiidi all tihti reklaamartikleid

Kaarel Talvoja  

Pahatihti avaldatakse uudisportaalide sisuturunduse rubriikides reklaamartikleid, mitte tarbijaid abistavat, meelt lahutavat ja huvitavat sisu. Kuula Hando Sinisalu raadiointervjuud tekstibüroo Eiffel juhi Kaarel Talvojaga.

Sisuturundus peaks olema kliendi kasule orienteeritud. Lihtsustatult: klienti ei huvita muruniiduk, vaid ilus muru. Reklaamartikkel räägib niiduki hinnast, sisuturundus aga iluaiandusest.

Tekstibüroo Eiffel viis hiljuti 101 Eesti tippturundaja hulgas läbi sisuturunduse olukorda kaardistava uuringu. Selgus, et suurimad probleemid on sisu tootmine ja sisu mõõtmine, ka levitamine on keerukas. Samas eelarve pole probleem.

Kaarel Talvoja annab intervjuus nõu, kuidas näiteks e-poe sisuturunduse efektiivsust mõõta ja kuidas  luua sisu ettevõttele, kelle valdkond pole võib-olla kõige erutavam.

Tutvu uuringuga: 59% Eesti turundajatest ei tee efektiivset sisuturundust

Intervjuu oli eetris: 7.12.2017

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com