Hando Sinisalu • 28 september 2017
Uudised
Ainult tellijale

Case Study: Norrlands Guld Ljus ja Akestam Holst (Rootsi) „Kõrvaõlu“

Kuidas kõikide reklaamipiirangute kiuste edukalt õlut turundada? Kuidas tekitada inimestes õlleisu toodet nägemata või maitsmata?

Olete kunagi tundnud seda kripeldavat, peaaegu orgastilist tunnet, kui keegi avab külma õlle või hammustab perfektselt krõbedat krõpsu? Kui jah, siis ilmselt olete kursis ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response) kontseptsooniga, või pisut otsekohesemalt öeldes – kõrvaorgasmiga.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
    Kristi Remmik
    Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700