• 31.08.17, 13:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Balticbest 2017 žürii: Kui miski on visuaalselt erakordselt ilus, muutub teostus ise sisuks

Balticbest 2017 reklaamifestivali päevane osa lõppes loovkonkursi shortlisti jõudnud reklaamide analüüsiga. "Balticbesti finaal on tegelikult juba auhinnaline koht - see tähendab, et töö paistis silma ja agentuur võib selle üle uhke olla!" ütles žürii esimees Eka Ruola.
Colourfully Black & White (screenshot)
  • Colourfully Black & White (screenshot)
„Tänavusel konkursil oli kõige rohkem hõbeda- ja pronksiväärilisi töid. Rahvusvaheliste brändidega võistlemiseks peate veel pingutama,“ ütles žürii esimees Eka Ruola Soome turunduskommunikatsiooniagentuurist hasan & partners.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele