Meediaanalüütik Toomas Leito analüüsib Eesti reklaamiturul toimuvat. Vaatluse all on 2017. aasta juuli ja seitse esimest kuud.

- Toomas Leito
- Foto: Erik Prozes
Võrreldes 2016. a. juuliga vähenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 75 külge ehk 18%, moodustades 640 külge. Käive suurenes 150 tuh. eurot ehk 16%, moodustades tsipa üle miljoni euro. Ajalehtede veebireklaamikäive suurenes 33%. Veebifirmade käive vähenes 8%.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.