• 01.08.17, 12:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaami­monitooring: juuli 2017

Meediaanalüütik Toomas Leito analüüsib Eesti reklaamiturul toimuvat. Vaatluse all on 2017. aasta juuli ja seitse esimest kuud.
Toomas Leito
  • Toomas Leito
  • Foto: Erik Prozes
Võrreldes 2016. a. juuliga vähenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 75 külge ehk 18%, moodustades 640 külge. Käive suurenes 150 tuh. eurot ehk 16%, moodustades tsipa üle miljoni euro. Ajalehtede veebireklaamikäive suurenes 33%. Veebifirmade käive vähenes 8%.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele