Sisuturunduse oluline tööriist: lugude jutustamine
Kristjan Hiiemaa
“Selle abil saame sihtgrupis luua emotsioone. Kui kliendid on emotsionaalselt haaratud, oskavad nad end teiega paremini samastada ja mõistavad teie väärtushinnanguid. Selle tööriista mõte on jutustada brändi lugu erinevate kanalite kaudu ning erinevate vahendite ja meetodite abil,” ütleb Erply asutaja ja tegevjuht Kristjan Hiiemaa.
Lugude jutustamist võib vormistada erinevalt. Selleks võib olla video, pildid või artikkel, mida blogisse riputada. Inimliku mõõtmega sisu arendamine on võtmetähtsusega: tarbijatele jääb informatsioon palju paremini meelde, kui see esitatakse pigem loo kui rea faktide kujul.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]