Autor: Silja Oja • 29. mai 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Ekspert soovitab: Kuidas leida sponsoreid
Suurettevõtted saavad aastas sadu koostööpakkumisi ja sponsorlustaotlusi. Mida tähendab ettevõtte jaoks sponsorlus? Kuidas ettevõtted langetavad otsuse olla sponsor või mitte? Miks on nii, et mõned projektid leiavad toetaja, aga suur osa mitte? Nendele küsimustele vastab Tele2 kauaaegne müügi- ja turundusdirektor Kristjan Seema.
Seema sõnul on sponsorluse kui turunduse tööriista idee väga lihtne – eesmärk on kanda toetatava ettevõtmise, organisatsiooni või üksikisiku positiivne kuvand ja head emotsioonid üle sponsori brändile.