• 24.05.17, 13:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: E-pood, mis filtreerib välja tervisele kahjulikud tooted

UK terviseorganisatsioon tuli koostöös meediaagentuuriga MEC välja maailma esimese „suhkru akumuleerumise“ (Sugar Accumulation) tööriistaga, mis võimaldab online poodlejatel jälgida suhkrukogust ostukorvis. Tööriist visualiseerib suhkru kuhjumist ning julgustab tegema tervislikumaid otsuseid. Ostjate jaoks on lahendus väga mugav: pole vaja ise midagi jälgida, lihtsalt lisa korvi või vaheta välja, kui vaja.
Case study: E-pood, mis filtreerib välja tervisele kahjulikud tooted
UK tervishoiuministeeriumi täidesaatev büroo Public Health England (PHE) on aastaid kella löönud liigse suhkrutarbimise teemal. Näiteks PHE suhkru vähendamise raport („Sugar Reduction: the Evidence for Action“) kutsub seadusandjaid üles rakendama 20% suhkrumaksu ning ranget regulatsiooni lastele suunatud ebatervisliku toidu turundamisel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele