Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Case study: E-pood, mis filtreerib välja tervisele kahjulikud tooted

UK terviseorganisatsioon tuli koostöös meediaagentuuriga MEC välja maailma esimese „suhkru akumuleerumise“ (Sugar Accumulation) tööriistaga, mis võimaldab online poodlejatel jälgida suhkrukogust ostukorvis. Tööriist visualiseerib suhkru kuhjumist ning julgustab tegema tervislikumaid otsuseid. Ostjate jaoks on lahendus väga mugav: pole vaja ise midagi jälgida, lihtsalt lisa korvi või vaheta välja, kui vaja.

UK tervishoiuministeeriumi täidesaatev büroo Public Health England (PHE) on aastaid kella löönud liigse suhkrutarbimise teemal. Näiteks PHE suhkru vähendamise raport („Sugar Reduction: the Evidence for Action“) kutsub seadusandjaid üles rakendama 20% suhkrumaksu ning ranget regulatsiooni lastele suunatud ebatervisliku toidu turundamisel.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com