Autor: Helen Külaots • 19. mai 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Hando Sinisalu: Sisuturunduse tulemuslikkuse mõõdikud sõltuvad ärimudelist

Hando Sinisalu
Foto: Raul Mee
Sisuturundusseminaril esinenud Hando Sinisalu tuhnis oma ettekande tarbeks tükk aega akadeemilises maailmas ja internetis, et leida vastust küsimusele, kuidas siis ikkagi sisuturunduse tulemuslikkust mõõta.

“Sisuturunduse teoreetiline maailm on kirju ja internetis on väga palju infot, mis pole teaduslikult tõestatud, vaid lihtsalt kellegi isiklik arvamus või refereering teisele samasugusele “isearvajale”. A la tehke Facebooki postitusi igal kolmapäeval kell 9 vms. Kas see ka üheselt tulemusi annab, pole tegelikult tõestatud,” rääkis Hando..müügis on lihtne kliendi teekonda kaardistada, siis offline-müügi puhul pole tegelikult kunagi täpselt teada, millist teed pidi klient sinna jõudis. Samuti on erinevus B2B ja B2C äride või üldiste eesmärkide (bränding, müük) vahel. Mida sellest järeldada? Sisuturunduse mõõdikud sõltuvad ärimudelist.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700