Sisuturundusseminaril esinenud Hando Sinisalu tuhnis oma ettekande tarbeks tükk aega akadeemilises maailmas ja internetis, et leida vastust küsimusele, kuidas siis ikkagi sisuturunduse tulemuslikkust mõõta.

- Hando Sinisalu
- Foto: Raul Mee
“Sisuturunduse teoreetiline maailm on kirju ja internetis on väga palju infot, mis pole teaduslikult tõestatud, vaid lihtsalt kellegi isiklik arvamus või refereering teisele samasugusele “isearvajale”. A la tehke Facebooki postitusi igal kolmapäeval kell 9 vms. Kas see ka üheselt tulemusi annab, pole tegelikult tõestatud,” rääkis Hando..müügis on lihtne kliendi teekonda kaardistada, siis offline-müügi puhul pole tegelikult kunagi täpselt teada, millist teed pidi klient sinna jõudis. Samuti on erinevus B2B ja B2C äride või üldiste eesmärkide (bränding, müük) vahel. Mida sellest järeldada? Sisuturunduse mõõdikud sõltuvad ärimudelist.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.