• 17.04.17, 16:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Usaldus turunduses – tõejärgse ajastu päästerõngas

Turundus tugineb olulisel määral usaldusele. Kui turundaja pisut „üle lubab“, näidates oma teenust veidi ägedama ja seksikamana selleks, et keegi üldse sõnumile reageeriks, on loodud hea pinnas pettumuseks, mis viib usalduse kaotuseni, kirjutab EBSi turundusprofessor Katri Kerem.
Katri Kerem
  • Katri Kerem
KATRI KEREM
Loo autor Katri Kerem on EBSi turundusprofessor.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele