• 17.04.17, 16:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Usaldus turunduses – tõejärgse ajastu päästerõngas

Turundus tugineb olulisel määral usaldusele. Kui turundaja pisut „üle lubab“, näidates oma teenust veidi ägedama ja seksikamana selleks, et keegi üldse sõnumile reageeriks, on loodud hea pinnas pettumuseks, mis viib usalduse kaotuseni, kirjutab EBSi turundusprofessor Katri Kerem.
Katri Kerem
  • Katri Kerem
KATRI KEREM
Loo autor Katri Kerem on EBSi turundusprofessor.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele