EASi „Book a Job – Work in Estonia” kampaania nimetati mainekal Internet Advertising Competition (IAC) Awards konkursil parimaks tööhõive online-kampaaniaks.
Maailma parim tööhõivekampaania on auhindu kogunud ka Eesti konkurssidelt. „Me oleme loomulikult väga rahul, et lisaks kodumaistele tunnustustele Digiteol ja Kuldmunal on projekti kõrgelt hinnanud ka väga tähtsa ülemaailmse The Web Marketing Association poolt korraldatud konkursi žüriiliikmed,“ ütles kampaania loovkirjutaja Meelis Reiman reklaamiagentuurist Idea AD. „Rikastada meie IKT-valdkonda Soome spetsialistidega ning selle eest ka auhindu saada – mis võiks olla veel parem?“
Seotud lood
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.