• 18.03.17, 20:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta Meediategu 2016 uuringupõhise kategooria võitja: Kaubamaja e-pood

Töö Kaubamaja e-poe lansseerimiseks eeldas terviklikku lähenemist. Lisaks tehnilisele valmisolekule, mida sai testida erinevate kampaaniapõhiste pop-up poodidega, oli vaja teada saada, kuidas tarbija jõuab üldse ostudeni internetis, millistest kanalitest eelkõige infot otsitakse ning kes ikkagi on põhiline netis ostleja.
Võitjad auhinda vastu võtmas
  • Võitjad auhinda vastu võtmas
  • Foto: Marko Mumm
Kategooria: Consumer Insight

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele