Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ettepanek: vähendame kõik turunduseelarvet poole võrra!
Elisa Eesti juht Sami Seppänen kutsub turundajaid üles olema efektiivsemad ja vähendama turunduseelarveid poole võrra. Sami räägib intervjuus Hando Sinisalule, mida ta arvab klassikalisest turundusest, miks ta peab telemarketingi oluliseks ja kuidas Elisa on suutnud telekomi turul tõusta viimaselt kohalt esimeseks.
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.