Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Uus trend: värba läbi Tinderi ja Spotify
Autor: shutterstock.com
Vabariigi president ütles oma aastapäeva kõnes, et Eesti on kommetes konservatiivne, kuid ühiskonnana ometigi üks maailma innovaatilisemaid. Vaatamata meie nutikatele IT-lahendustele ja olukorrale, kus häid spetsialiste leida on keeruline, on Eesti võrdlemisi konservatiivne ka tööturul ja reeglina kasutatakse vaid traditsioonilisi värbamisviise. Sõnad ,,turundus” ja ,,reklaam” on värbamise valdkonnas veel võõrad ja hirmsad. Vähesed julgevad proovida midagi uut ja kiitus neile, kes seda teevad!
Traditsioonilised värbamisviisid kipuvad tooma keskpäraseid kandidaate. Kui tahad endale suurepäraseid töötajaid, siis tuleb julgeda mõelda kastist välja. Seda enam, et vaid 16% Eestis töötavatest inimestest otsivad aktiivselt tööd (Palgainfo Agentuur, Brandem ja partnerid; 2016). See tähendab, et ülejäänud inimesi tööportaalidest ei leia. Olukorras, kus konkurents parimate töötajate leidmise nimel aina kasvab, muutuvad julged ja eristuvad värbamisviisid üha tähtsamaks.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]