28. veebruar 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Uus trend: värba läbi Tinderi ja Spotify

Foto: shutterstock.com
Vabariigi president ütles oma aastapäeva kõnes, et Eesti on kommetes konservatiivne, kuid ühiskonnana ometigi üks maailma innovaatilisemaid. Vaatamata meie nutikatele IT-lahendustele ja olukorrale, kus häid spetsialiste leida on keeruline, on Eesti võrdlemisi konservatiivne ka tööturul ja reeglina kasutatakse vaid traditsioonilisi värbamisviise. Sõnad ,,turundus” ja ,,reklaam” on värbamise valdkonnas veel võõrad ja hirmsad. Vähesed julgevad proovida midagi uut ja kiitus neile, kes seda teevad!

Traditsioonilised värbamisviisid kipuvad tooma keskpäraseid kandidaate. Kui tahad endale suurepäraseid töötajaid, siis tuleb julgeda mõelda kastist välja. Seda enam, et vaid 16% Eestis töötavatest inimestest otsivad aktiivselt tööd (Palgainfo Agentuur, Brandem ja partnerid; 2016). See tähendab, et ülejäänud inimesi tööportaalidest ei leia. Olukorras, kus konkurents parimate töötajate leidmise nimel aina kasvab, muutuvad julged ja eristuvad värbamisviisid üha tähtsamaks.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700