Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Mis on UGC ja miks sa peaksid kasutama seda juba täna?
Brit Mesipuu
Alustame halva uudisega – sa ei ole oma firma parim müügimees. Vahet ei ole, kui palju koolitusi, motivatsiooniprogramme jms läbid, keegi sinu ettevõttest ei saa nii heaks müüjaks kui sinu klient. Ja just see ongi põhjus, miks sa pead ära kasutama kasutajate poolt loodud sisu (UGC). UGC on tulnud (,et jääda) just tänu sotsiaalmeediale. Seeläbi on võimalik muutuda tarbija sõbraks ja pealegi on sellist tüüpi sisu soodne või täitsa tasuta! Selleks aga, et sinu kasutajatest saaksid sõbrad, pead nendega käituma kui sõpradega. Sinu jälgijad eeldavad, et vastad nende küsimustele 4 tunni jooksul. Uuringute järgi on keskmine vastamise kiirus 10 tundi! UGC tähtsusest kirjutab Brit Mesipuu.
STATISTIKA kasvas CTR kui reklaami oli kaasatud UGC ja 50% langes CPC
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.