17. november 2016
Ainult tellijatele

Mis on UGC ja miks sa peaksid kasutama seda juba täna?

Brit Mesipuu

Alustame halva uudisega – sa ei ole oma firma parim müügimees. Vahet ei ole, kui palju koolitusi, motivatsiooniprogramme jms läbid, keegi sinu ettevõttest ei saa nii heaks müüjaks kui sinu klient. Ja just see ongi põhjus, miks sa pead ära kasutama kasutajate poolt loodud sisu (UGC). UGC on tulnud (,et jääda) just tänu sotsiaalmeediale. Seeläbi on võimalik muutuda tarbija sõbraks ja pealegi on sellist tüüpi sisu soodne või täitsa tasuta! Selleks aga, et sinu kasutajatest saaksid sõbrad, pead nendega käituma kui sõpradega. Sinu jälgijad eeldavad, et vastad nende küsimustele 4 tunni jooksul. Uuringute järgi on keskmine vastamise kiirus 10 tundi! UGC tähtsusest kirjutab Brit Mesipuu.

STATISTIKA kasvas CTR kui reklaami oli kaasatud UGC ja 50% langes CPC

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700