• 08.11.16, 14:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Airi Ilisson-Cruz: Reisiäris on saabunud info, kiiruse ja paindlikkuse sajand

Kuidas Estravel täna turundust teeb ja millised on väljakutsed? Miks peaks üldse Estraveli kaudu reisi või hotelli broneerima, kui on olemas Booking.com, Skyscanner, Momondo ja eBookers? Loe intervjuud Estraveli turundusdirektori Airi Ilisson-Cruziga.
Airi Ilisson-Cruz
  • Airi Ilisson-Cruz
  • Foto: Estravel
Räägi palun oma taustast – mida õppinud oled, kus ja kellena varem töötanud?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele