Autor: Silja Oja • 27. september 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Millenniuminoored ei taha kuni pensionini kontorikuubikus tööd rügada

Mark Van Der Heijden
Noored vajavad vaheldust ja huvitavaid projekte. Ja suurfirmad peavad selliste noorte tööle saamiseks muutuma. Ka tööjõu osas valitseb globaalne konkurents ja noored liiguvad üle maailma ringi.

Amsterdami Turunduskonverentsi esineja Mark van der Heijden lõi ettevõtte nimega Wanderbrief, mille eesmärgiks on vahendada loovinimestele ajutisi projektipõhiseid töökohti üle maailma. See oli algne plaan. Mark rääkis, et üllatuslikult on tema ettevõtte suurimateks klientideks kujunenud hoopis globaalsed suurfirmad, kes soovivad oma millenniumipõlvkonda kuuluvatele töötajatele leida ajutisi töökohti huvitavates linnades. Sest millenniuminoored pole enam valmis kuni pensionini ühes kontorikuubikus tööd rügama, sõltumata palgast.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700