• 27.09.16, 13:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Millenniuminoored ei taha kuni pensionini kontorikuubikus tööd rügada

Noored vajavad vaheldust ja huvitavaid projekte. Ja suurfirmad peavad selliste noorte tööle saamiseks muutuma. Ka tööjõu osas valitseb globaalne konkurents ja noored liiguvad üle maailma ringi.
Mark Van Der Heijden
  • Mark Van Der Heijden
Amsterdami Turunduskonverentsi esineja Mark van der Heijden lõi ettevõtte nimega Wanderbrief, mille eesmärgiks on vahendada loovinimestele ajutisi projektipõhiseid töökohti üle maailma. See oli algne plaan. Mark rääkis, et üllatuslikult on tema ettevõtte suurimateks klientideks kujunenud hoopis globaalsed suurfirmad, kes soovivad oma millenniumipõlvkonda kuuluvatele töötajatele leida ajutisi töökohti huvitavates linnades. Sest millenniuminoored pole enam valmis kuni pensionini ühes kontorikuubikus tööd rügama, sõltumata palgast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele