Autor: Helen Külaots • 14. september 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Emmy auhinnatseremoonial kuulutati parimaks reklaamiks “Love Has No Labels”

"Love Has No Labels" reklaam
Võidutöö puhul on tegemist on sotsiaalreklaamiga, mida on üle maailma vaadatud enam kui 160 miljonit korda.

Laupäeval jagati Los Angeleses Creative Arts Emmy auhindu. Väljapaistvaima reklaamklipi eest sai auhinna “Love Has No Labels” - mitmekesisust toetav sotsiaalkampaania, millele panid õla alla ka suured ettevõtted nagu Bank of America, Coca-Cola, Google, PepsiCo ja paljud teised.:

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700