Autor: Helen Külaots • 14. september 2016
Ainult tellijatele

Emmy auhinnatseremoonial kuulutati parimaks reklaamiks “Love Has No Labels”

"Love Has No Labels" reklaam

Võidutöö puhul on tegemist on sotsiaalreklaamiga, mida on üle maailma vaadatud enam kui 160 miljonit korda.

Laupäeval jagati Los Angeleses Creative Arts Emmy auhindu. Väljapaistvaima reklaamklipi eest sai auhinna “Love Has No Labels” - mitmekesisust toetav sotsiaalkampaania, millele panid õla alla ka suured ettevõtted nagu Bank of America, Coca-Cola, Google, PepsiCo ja paljud teised.:

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700